ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
TO MIRAFISHING ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ
ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ
ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΜΕ 3 ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
ΒΗΜΑ 1ο
ΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ ΣΤΟ 2312009084 Η ΜΕ EMAIL ΣΤΟ
info@mira-fishing.gr ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΕΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ Η ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ.
ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ 14 ΗΜΈΡΕΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΠΑΡΑΛΑΒΉΣ ΤΟΥ ΔΈΜΑΤΟΣ
ΒΗΜΑ 2ο
ΣΥΣΚΕΥΑΖΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΣΤΗΝ
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ(ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ,ΑΞΕΣΟΥΑΡ,ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΛΠ).ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ
(ΑΠΟΔΕΙΞΗ Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)ΠΟΥ ΛΑΒΑΤΕ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ (ΑΜΠΑΛΑΡΙΣΜΑ) ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΘΑΡΕΙ Η
ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.
ΒΗΜΑ 3ο
ΤΕΛΟΣ,ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΑΣ Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΤΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΔΕΜΑ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ*.ΟΤΑΝ ΤΟ
ΔΕΜΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΛΕΓΧΘΕΙ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ Η ΜΕ EMAIL ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Η
ΧΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤ`ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΣΑΣ.
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΘΟΔΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΟΥ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΑ.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ,ΤΟ ΠΟΣΟ
ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΤΕ.ΤΑ ΕΞΟΔΑ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ 3.5 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΕΦ`ΑΠΑΞ ΧΡΕΩΣΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ.
ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Η
ΜΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ,ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ Η
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΕΝΩ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΝΑ ΑΞΙΩΣΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΛΛΙΠΗ Η ΜΕ
ΦΘΟΡΕΣ.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ,ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ
ΕΤΙΚΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.ΑΝ ΤΑ
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΑ ΚΟΥΤΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΑ,Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ.
. Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ.
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ
ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ(ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ)Η ΛΟΓΩ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ,ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΕΞ’ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΕΞΟΔΑ.ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ Η ΜΕ EMAIL
ΕΝΤΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ
ΔΕΜΑΤΟΣ.ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ
ΟΤΙ ΕΛΕΓΞΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΟ ΟΡΘΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ
ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΤΩΝ 14 ΗΜΕΡΩΝ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ Ν. 2251/1994 (ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΞΕ ΓΝΩΜΗ, ΕΝΤΟΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ΗΜΕΡΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥΣ.